czwartek, 24 maja 2012

Dziękuję, że jesteś MAMO

W sobotę najpiękniejszy dzień majowy  jest święto wszystkich mam. 
I twojej i mojej i jego mamy też.
Pamiętajcie o MAMIE

 
OTO PARĘ WIERSZYKÓW, KTÓRE MOŻECIE DOŁĄCZYĆ DO LAUREK I KWIATÓW :

Mamusiu moja, żebyś wiedziała,
że kocha Cię córeczka mała,
Kocha i pragnie w serdecznych słowach,
mamusi swojej zawsze dziękować.
Za to, że czuwasz nade mną mateczko,
że mnie usypiasz śliczną bajeczką,
z tobą mateńko zawsze tak miło.
Chcę, więc by dobrze zawsze ci było,
Obejmę mocno mamę za szyję
i powiem głośno: „Niech sto lat żyje".


 Mamo, mamo, dobra wróżko
coś powiemy ci na uszko:
Wróżysz nam dobre dni,
umiesz w śmiech zamienić łzy,
Ciepłe sny niesiesz nam
do poduszki,
w oczach masz słońca blask
i od burz chronisz nas.
Nawet w bajkach nikt
nie znajdzie lepszej wróżki!

 Za to, Mamo,
że noc w noc czujnie strzeżesz
kolorowych i spokojnych mych snów.
Za to, Mamo,
że Ci zawsze mogę wierzyć,
że rozumiesz mnie nawet bez słów,
cóż Ci dzisiaj mogę za to dać,
najdroższa Mamo! 

 Życzę Ci od Boga
radosnej zapłaty
i częstych bukietów
od naszego taty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że nas odwiedziłeś. Zostaw, proszę ślad po sobie. Napisz parę słów komentarza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...